سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه یک نرم افزار آزاد CMSرا انتخاب کنیم؟

معیارهای مختلفی برای تعیین یک CMSوجود دارااست. طراحی سایت اختصاصی در اینجا یک‌سری نکته برای ارزیابی بیشتر وجود دارااست: بازدیدکنندگان وبسایت شما چه عده ای می‌باشند؟ چه اطلاعاتی را با آن‌ها به اشتراک خواهید گذاشت؟ تارنما هایی با داده ها بی آلایش نیاز به ابزارهای مختلفی برای پشتیبانی از فعالیتهای گروهی عظیم خویش دارا‌هستند. به علاوه، در حالتی‌که شما سایتهای مختلفی برای بازدیدکنندگان مختلف دارید، نیاز به ابزارهای توسعه یافته بیشتری خواهید داشت.

یک‌سری نفر وبسایت را رئیس خواهند کرد؟

اگرکه شما فقط گرداننده وبسایت میباشید، به این ترتیب نیازی به مکانیزم های شغل های گروهی و جریان کاری بغرنج نخواهید داشت. مجموعه های بزرگتر نیاز به‌این قبیل ابزار دارا‌هستند.

اشخاص سازمان شما به چه نوع تعاملاتی عادت کرده اند؟

اگر‌که اشخاص دسته شما قرار میباشد که از فرآیند ها و کنترلهای قراردادی استعمال نمایند، جریان کاری بسیار ساختارگرا را خواهند به عهده گرفت. در سازمان هایی غیرقانونی در شرایطی که یک CMSای این دستور را اجبار نماید، ممکن میباشد به یک فاجعه تبدیل خواهد شد.

آیا شما نیاز به اینترنت سایتی دارید که با دیگر نرم افزار های کاربردی بدون نقص گردد؟

مثلا در شرایطی‌که شما احتیاج به اکران لیست شکل متاع دارید، به سیستم واسطی که CMSرا پشتیبانی نماید نیزنیاز دارید.

چه مهارتهایی در پشتیبانی از CMSدارید؟

هر CMSای احتیاج به فضایی برای استقرار داراست و نیاز به کارهایی مثل حمایت کننده گیری خواهد داشت.CMS ای گزینش نمائید که با تواناییها و مهارت های شما و یا این که همکارانتان سازش داشته باشد.