سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در این قسمت بخشی از نکات مهم آورده شده است

اذن ندهید تبلیغات خط مش مخاطب را مسدود نماید یا این طراحی سایت اختصاصی که آن‌ها‌را گم راه نماید تا درنگ نمایند که تبلیغات بخشی از محتوای اساسی میباشند.

 

چگونگی یک کاغذ در SERPs با دقت به اینکه چقدر غرض وبسایت با نیازهای جستجوکننده هم خوانی داراست، انتخاب میشود. غرض پرس و جویی که شما صریحاً به آن میپردازید را شناسایی فرمائید و شیت خویش را طوری پباده سازی فرمائید که خوب از دیگر نتیجه ها کاوش به‌این سوال های جواب دهد.

 

 محتوای شما می بایست خوانا باشد و کمترین دلیل حواس پرتی را داشته باشد.

 

محتوای مهم شما می بایست به سادگی قابل شناسایی باشد، از نگاه اندازه برای هدف ها شیت رضایت قسمت، جامع باشد، و ترازو قابل توجهی از فرصت، سعی یا این که مهارتی که انجام یافته میباشد، بایستی مشهود باشد.

 

 گوگل به پباده سازی \"قشنگ\" نیازی ندارد، ولی بایستی طرح پیاده گردیده کاربردی باشد تا در سرویس مقصود برگه باشد.

 

 تخصص، قابل اعتقادوباور و اعتبار بودن از عواملی میباشد که در جایگاه‌بندی حیث می‌گردد. زمانی کلام از موضوعاتی می شود که نیاز به حرفه ای است، اساسی میباشد که باور نتایج نمائید که سازنده محتوای شما در این مورد حرفه ای است. در مواقعی که قابلیت پذیر وجود ندارد ، نقل پیمان ضروری میباشد.

 

 وبسایت شما بایستی مطابق ایده ها و مباحث، از آوازه آنلاین خیر و خوبی بهره مند باشد.

 

 

 

 تشخیص اینکه چه کسی محتوا را ایجاد می‌نماید بایستی به راحتی شکل بگیرد و همینطور بایستی به بتوان پذیرش کرد که آنان شخصی دارای اعتبار و قابل پشت گرمی در مورد آیتم گفت و گو میباشند.

 

بدیهی میباشد که هرگونه اطلاعاتی که ارائه می‌دهید بایستی حقیقی وواقعی و صدق باشد.

 

 محتوای تکمیلی، به معنای ناوبری و مقاله ها پیشنهادی، می بایست بصری باشد تا به خیر و خوبی رابطه برقرار نماید، اصلی وجود ندارد که شما در چه کاغذ‌ای از تارنما قرار دارید.

 

 به خواسته زیاد جلوه دادن محتوا، بیشتراز حد از لغات به کارگیری نکنید.

 

سود

تارنما‌های محتوایی هنوز می توانند بصورت انحصاری از روش تبلیغات، درآمد استخراج نمایند، البته بایستی کیفیت عالی باشد و رویکردی که تعیین می گردد بایستی بر یوزرها و مخاطبان و سرمایه‌گذاری در محتوای آیتم متکی بودن، متمرکز باشد، هنوز هم می‌اقتدار امپراطوری محتوا تشکیل داد.