سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه URL خود را بهینه کنیم

ساختار URL شما یک کدام از دیگر از اجزای سئو میباشد که تأثیر طراحی سایت اختصاصی غیر مستقیمی در جایگاه بندی دارااست، چون قادر است عاملی باشد که انتخاب می نماید مخاطب روی محتوای شما کلیک نماید یا این که نه. خوانایی در اینجا بسیار اساسی میباشد.

 

 

 

چون این اکثر زمان ها یوزرها بعد از کاوش برای کلیک بر روی URL های زمانبر و مرموز واهمه دارا هستند.تصویر تحت مثالی بهتر از کیفیت تأثیر خوانایی URL در شیوه مشاهده نتیجه ها بوسیله استفاده کننده را ارائه می‌دهد.بدین ترتیب با دقت به مواقعی که در ابتدا تیتر شد، چرا ساخت‌و‌ساز محتوای عالی برای seo اصلی میباشد؟

 

پاسخ بدیهی میباشد؟

چون زمانی محتوا باصرفه خواهد شد، چشم شدن شمارا به شدت بهبود می‌بخشد. سوای چشم شدن و قرار به دست آوردن در معرض رویت کرد، محتوای شما تنها یکی از دیگر از میلیون ها نوشته ی علمی ای میباشد که هر روز در اینترنت منتشر  می گردد. لذا هیچ کس آن را به اشتراک نمی گذارد و هیچ کس با آن کاری ایفا نمی دهد. البته هنگامی می‌دانیم چه کاری اعمال میدهیم از تاثیرگذار بودن آن نیز اعتقادوباور بیشتری خوا هیم داشت.

 

روی بهینه سازی و ساخت‌و‌ساز محتوا وقت بگذارید

گه گاه، این گزینه ممکن میباشد نکته متفاوتی وجود داشته باشد که سبب ساز چشم شدن محتوای شما خواهد شد، این آیتم فقط منحصرا به شما و نوشته شما خواهد بود لذا موردنیاز میباشد تا مطلقا آنان را لیست کرده و بشناسید. با دقت به مواقعی که در صدر تیتر شد، می اقتدار متوجه شوید که ساخت‌و‌ساز محتوای عالی کلید توفیق شما در مشاجره مرتبه بندی وبسایت ها به وسیله گوگل میباشد. در صورتیکه می‌خواهید تارنما شما چشم خواهد شد، در شرایطی که می خواهید نرخ فروش و تعامل با یوزرها خویش را ارتقاء دهید، به طبع نیاز میباشد تا بر روی seo و ساخت محتوا وقت بگذارید.