سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هدف قرار دادن یک موضوع فرعی نیچه

در واقع، بیشتر مباحثی که درباره آن‌ها می‌نویسیم اساسا دارنده طراحی سایت اختصاصی موضوعات فرعی می باشند. البته پیشنهاد می کنم یه خرده بیشتر به مسئله بپردازید. چرا؟

 

برای آغاز، رقابت کمتری خواهید داشت.

 

غرض قرار دادن یک قضیه کلی، مانند \"یادگرفتن سگ\"، مثلا، بسیار کبیر میباشد. تعداد متعددی از رقبا برای آن واژه کلیدی به رقابت میپردازند.

 

محتوای اینجانب مثل ماهی کوچکی در اقیانوس خواهد بود، به ویژه در شرایطی‌که اینجانب نو آغاز به پیشرفت استراتژی محتوای خویش کرده‌ باشم و هنوز فرصتی برای احداث وبسایت خویش تحت عنوان یک مرجع دارای اعتبار را نداشته‌ باشم.

 

 

 

فراگیری رفتاری سگ

با این اکنون، محصور کردن تمرکز بر روی \"یادگرفتن رفتاری سگ\" یا این که \"یادگرفتن دستور به سگ\" به‌این مضمون‌ میباشد که اینجانب شانس بیشتری برای سکو‌بندی در کاغذ 1خواهم داشت.تارنما اینجانب در یک حوضچه خرد به ماهی بزرگی تبدیل می گردد و محتوای اینجانب مستقیماً به عده ای که در ادامه داده ها خاصی می‌باشند که میتوانم ارائه دهم، تبدیل میشود.ابزارهای متعددی برای آنالیز لغات کلیدی و موضوعات وجود دارااست. ابزار گزینه به کارگیری اینجانب در مثال بالا Jaaxy میباشد.

 

مطمئن گردید که برخی پژوهش ها را ایفا می‌دهید تا بدانید آیا موضوعات فرعی مو جود در نیچه شما که به صورت منظم آیتم دعوا قرار نمی‌گیرند، با مخاطبان شما منطبق دارااست یا این که نه.